Haku
Viitteet 1-10 / 23
Ryhmäilmiöt koulutuspurjehduksella 2010
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2013-04)
Ihmistenvälinen kanssakäyminen ja toimiminen osana ryhmää ovat sotilaan perustaitoja. Ryhmätaidot korostuvat laivastossa, jossa toimiminen tapahtuu tiiviissä ryhmissä ja ahtaissa oloissa. Kuitenkin jokaisen panosta tarvitaan, ...
Suomenlinnan Rannikkorykmentin ryhmänjohtajien kokemuksia kouluttajakoulutuksesta ja sen vaikutuksesta heidän koulutustaitoihinsa
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2013-04)
Sotilaskoulutuksen antaminen on puolustusvoimien tärkein rauhan ajan toiminto luoden
perustan sodan ajan joukoille ja toimien puolustusvoimien näyteikkunana muun yhteiskunnan
suuntaan. Eri koulutuskokonaisuuksista eräs ...
Merivoimien tietoteknisten joukkojen joukkotuotannon asettamat osaamisvaatimukset kouluttajatehtävissä palveleville aliupseereille
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2013-04)
Aliupseerit ovat merivoimissa saaneet tärkeän roolin kouluttajatehtävissä viime vuosien
aikana. Aliupseeriksi on mahdollista päästä suoraan varusmiespalveluksen jälkeen, jolloin
koulutustausta on melko heikko nuorella ...
PVMoodlen käyttö asevelvollisten orientoinnissa ja maanpuolustustahdon kehittämisessä
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2012-04)
Alusten tykkimiehistön koulutus Viron Merivoimissa
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2007-03)
Sotilasmerenkulkijoiden ammatillisen osaamisen kehittäminen
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2006-02)
Ammatillinen kehittyminen merikadettikursseilla 68, 69, 70, sekä 71
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2006-02)
Kadettien fyysisessä kunnossa tapahtuneet muutokset 82. - 91. kadettikurssien välillä taistelukelpoisuuden näkökulmasta
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2006-02)
Maakuntajoukkojen osaamisen kehittäminen Suomenlahden meripuolustusalueella
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2012-04)
Merivoimien aliupseerien sotilasammatillisen täydennyskoulutuksen työelämävastaavuus perusyksiköiden päälliköiden arvioimana
(Maanpuolustuskorkeakoulu, 2012-04)