Haku
Viitteet 1-10 / 10
Commercializing a company's product to international markets through social media channels : A case study of a product family called Kraft Armor
(2023)
In today's digitally oriented society, B2B marketing in social media has become essential for companies to connect with other businesses, establish a strong online presence, and promote their products in a way that aligns ...
Uppfattningar om marknadsutformningsförsök mot hållbarhet bland turismföretag i Kristinestad : En kvalitativ fallstudie
(2023)
För att svara på den pågående klimatkrisen bör även turismen bidra till hållbarare verksamhetssätt. Denna utveckling kan åstadkommas genom marknadsutformning, som drivs medvetet av en aktör/aktörer på marknaden. I den här ...
How to identify the right collaboration partner? : A qualitative study of Finnish Instagram micro-influencers
(2023)
The study explores the decision-making process of Finnish micro-influencers when identifying collaboration partners for influencer marketing campaigns. It particularly emphasizes the role of personal branding, strategic ...
”Ursprungslandets roll som ett förstärkande element för varumärket Finlandia-Vodka?” : En fallstudie
(2023)
Dagligen jämför konsumenter produkter innan de tar köpbeslut, med undantag av vissa väldigt vardagliga uppköp. Till förfogande har de likväl närproducerade produkter, som även produkter av stora globala varumärken. Hur ...
Greenwashing inom internationell marknadsföring : En kvalitativ studie om finska konsumenters förhållande till grön marknadsföring och greenwashing
(2023)
Greenwashing har under de senaste åren blivit ett allvarligt problem som försvagar konsumenters möjligheter att konsumera hållbara produkter, och även ställer hinder för företag att marknadsföra gröna produkter. Mängden ...
Social Media Marketing und Metaverse Marketing im Vergleich
(2023)
Die vorliegende Masterarbeit untersucht den Vergleich zwischen Social Media Marketing und Metaverse Marketing anhand von vier Fallbeispielen. Das Ziel besteht darin, zu analysieren, wie sich die Interaktionen zwischen ...
Customer segmentation for small and medium-sized enterprises with machine learning algorithms
(2023)
The purpose of this thesis was to study how machine learning algorithms could be utilized to improve the cost efficiency of cold calling done by PT-design Oy. The aim was to find out which machine learning algorithm would ...
Ökad avkastning genom skräddarsydd marknadsföring : Att satsa på strategiskt rätt kunder med Account-Based Marketing
(2023)
Samarbetet mellan försäljning och marknadsföring är inte alltid optimal. Försäljarna kan utnyttja endast en bråkdel av vad marknadsförarna genererar. Enligt Paretoregeln kommer 80 % av företags avkastning från endast 20 % ...
The credibility of native advertising - Perceptions by the consumers
(2023)
Marketing tactics remain plentiful in today´s modern world, and the competition to stand out is becoming more challenging. Marketers have realised that novel implementations are required to gain the audience's attention. ...