Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa "sponsorointi"
Viitteet 1-2 / 2
-
Katepillarista kauppakassiin : product placement suomalaisessa tv-ohjelmatuotannossa
(Helsinki Polytechnic StadiaHelsingin ammattikorkeakoulu Stadia, 29.05.2006)Product placement has become more and more common in Finnish television programmes lately. Product placement, as with the whole of the television industry, is strictly regulated and monitored by law. Surreptitious advertising, ... -
Sirkuksessa maistuu elämä : Circus Helsingin ja Fazer-konsernin sponsorointiyhteistyön ominaispiirteet
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 26.03.2008)Opinnäytetyö tutkii Circus Helsingin ja Fazer-konsernin välisen sponsorointiyhteistyön ominaispiirteitä. Tutkimuskysymystä selvitetään alakysymysten kautta, joista keskeisimpiä ovat yhteistyön hyödyntämiseen liittyvät ...