Haku
Viitteet 1-10 / 66
Kapitalstrukturens påverkan på företagets prestanda
(Åbo Akademi, 2020)
Knowledge Transfer in Mergers and Acquisitions : Contribution of Social Integration and the Role of Management Master
(Åbo Akademi, 2020)
Mergers and acquisitions have since the 1920s been a growing trend for companies to expand their business. Despite their popularity, the majority of mergers and acquisitions are considered failures. Reasons for failures ...
Ögonblick av gränslös tid : En etnografi om vardagen på ett mikrobryggeri
(Åbo Akademi, 2020)
Under de senaste 10 åren har antalet mikrobryggerier i Finland ökat kraftigt och samtidigt har intresset för hantverksöl växt. Medan ölbryggning och hantverkskonsumenter har uppmärksammats i forskarvärlden, har mikrobryggerier ...
Mycket mer än bara second hand : En etnografisk studie om organisering av estetik och skapande av förtrollning i Maanantaimarket
(Åbo Akademi, 2020)
Det ökade intresset för cirkulär ekonomi i kombination med önskan för bekväma lösningar har lett till att illaluktande och frånstötande lopptorg har till viss mån ersätts med lockande second hand-butiker. Denna avhandling ...
Packagings, packagings on the shelf : The role of a visually appealing coffee packaging in the attraction of consumer attention
(Åbo Akademi, 2020)
Rows and rows, filled with brands, products and packagings. Different shapes, colours, sizes and prices. The competition in grocery stores is tremendous, with packagings trying to receive consumer attention. In order for ...
Refreshing core values at KPMG : Understanding the organizational identity through communicating the core values
(Åbo Akademi, 2020)
This master’s thesis introduces the case company KPMG Finland’s new core values and the corporate identity of the organization. The study contains four key themes: corporate identity, perception of core values, core value ...