Haku
Viitteet 1-10 / 36
A framework for bridging the gap between marketing automation and strategic brand management
(2022)
Companies that utilize marketing automation are constantly trying to approach customers in novel ways. Although the current usage and research on marketing automation concentrates on the tactical perspectives, the strategic ...
Commercializing a company's product to international markets through social media channels : A case study of a product family called Kraft Armor
(2023)
In today's digitally oriented society, B2B marketing in social media has become essential for companies to connect with other businesses, establish a strong online presence, and promote their products in a way that aligns ...
Uppfattningar om marknadsutformningsförsök mot hållbarhet bland turismföretag i Kristinestad : En kvalitativ fallstudie
(2023)
För att svara på den pågående klimatkrisen bör även turismen bidra till hållbarare verksamhetssätt. Denna utveckling kan åstadkommas genom marknadsutformning, som drivs medvetet av en aktör/aktörer på marknaden. I den här ...
Datadriven marknadsföringsanalys : Hur även mindre företag kan skapa konkurrensfördelar
(2021)
Datadrivet beslutsfattande är någonting som alltmer ses som en självklarhet bland företag i dagens värld för att de ska kunna hävda sig i den ökade konkurrensen. Speciellt inom marknadsföring kan man på många sätt förbättra ...
How to identify the right collaboration partner? : A qualitative study of Finnish Instagram micro-influencers
(2023)
The study explores the decision-making process of Finnish micro-influencers when identifying collaboration partners for influencer marketing campaigns. It particularly emphasizes the role of personal branding, strategic ...
Gröna val : konsumentens uppfattning om förpackningen och dess inverkan på val av ekologiska skönhetsprodukter
(2022)
Förpackningens och dess komponenter har en betydande roll inom köpprocessen. Produktförpackningen är det verktyg företaget kan använda för att visuellt framföra sitt budskap till konsumenten. Förpackningen har därmed en ...
The role of city branding in global talent attraction - case Turku
(2022)
As both globalization and urbanization continue to accelerate the mobility of talent worldwide, local governments are forced to reconsider their position in the global competition. Therefore, many cities are now interested ...
Hur åldern påverkar attityder gentemot grön marknadsföring : En kvalitativ undersökning av skillnader i attityder och konsumentbeteenden mellan generation X och Z
(2022)
Hållbar utveckling är ett av nutidens mest aktuella ämnen. Konsumenter uppmanas att konsumera mera hållbara och miljövänliga produkter. Företag använder sig allt mera av så kallad grön marknadsföring för att kommunicera ...