Haku
Viitteet 1-10 / 14
Anspelningar på nationsvarumärket Finland i finländska varumärkens varumärkesberättelser : Hur upplevs anspelningarna och vilka mervärden skapar de för varumärkenas inhemska målgrupp?
(Åbo Akademi, 2018)
Inom studieområdet nationsmarknadsföring har man bland annat undersökt hur nationsvarumärken uppstår och förändras samt hur man kan påverka dem. Något man däremot ägnat mindre uppmärksamhet är hur företag kan ...
How taxing is it to use online services? Evidence from the use of Different Available Online Services from Users’ Perspective
(Åbo Akademi, 2019)
The growth of digitalization in today’s world is not only a trend anymore, rather it is a necessity for the people. With the advancement of digitalization and internet, the use of various types of online services has become ...
Hur kan man mäta användarupplevelsemognaden i företag?
(Åbo Akademi, 2019)
P2P-utlåning och försäljningsframgång för andrahandslån : En Bondora fallstudie
(Åbo Akademi, 2019)
Identifying Service Gaps in Online Banking Services in Finland
(Åbo Akademi, 2019)
Abstract:
The purpose of this study is to observe the perceived customer satisfaction level of online banking services in Finland. Many things have changed over the last 20 years in the banking industry’s service sectors ...
THE IMPACT OF ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH (eWOM) ON NEW CUSTOMER ACQUISITION : A Study of How Online Customer Reviews Affect New Downloads of Mobile Applications
(Åbo Akademi, 2019)
This thesis explores the impact of electronic word-of-mouth (eWOM), focusing primarily on the user reviews of mobile apps by customers on the decisions of prospective mobile app customers to download mobile apps. The aim ...
Storytelling as an intertextual strategy in brand communication
(Åbo Akademi, 2018)
How Customer Privacy Concerns Affect the Environment of Online Shopping - A Study on Finland
(Åbo Akademi, 2020)
The purpose of this research is to establish the influence of Finnish customers’ privacy concerns on their online purchase intentions and behaviour. It seeks to establish how Finland-based online retailers’ customer ...
Supermat som en del av vardagen : En studie om konsumtionen i Finland
(Åbo Akademi, 2020)