Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa "laatu"

    • Asiakaskokemuksen johtaminen 

      Loikkanen, Aura
      Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. Sarja B. Raportteja 64. (Tampere : Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
    • Ei pahalla : parempaa palveluiden laatua 

      Loikkanen, Aura; Kylmälä, Satu; Ojala, Marjatta (kuv.)
      Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. Sarja B. Raportteja 64 (Tampere : Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
    • Matkalla kohti parempaa palvelua 

      Loikkanen, Aura
      Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. Sarja B. Raportteja 64. (Tampere : Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
    • Palvelun laatu 

      Kylmälä, Satu
      Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. Sarja B. Raportteja 64. (Tampere : Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
    • Palvelun pitää näkyä 

      Rissanen, Kaisa; Steman, Leena
      Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. Sarja B. Raportteja 64. (Tampere : Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
    • Tuloksellisuus asiakaspalvelussa ja palvelutoiminnassa 

      Lovén, Esa; Lindell, Mikael
      Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. Sarja B. Raportteja 64 (Tampere : Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
    • Ulkomaiset tutkinto-opiskelijat toivovat enemmän palveluja 

      Heikkilä, Eeva
      Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. Sarja B. Raportteja 64. (Tampere : Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)
    • Valeasiakkuus opintopalveluissa 

      Kalliomäki-Linnas, Tarja; Loikkanen, Aura
      Tampereen ammattikorkeakoulun julkaisuja. Sarja B. Raportteja 64 (Tampere : Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)