Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Åbo Akademi
Viitteet 1-3 / 3
-
Den digitala marknadsföringsprocessen med tonvikt på strategi : En kvalitativ studie inom finländska startup-företag
(2022)Digitaliseringen har en inverkan på alla områden och skapar ständigt nya möjligheter för alla företag att hantera sin marknadsföring och sina kundrelationer. För startup-företag gäller det att ta i användning digitala ... -
Finnish cleantech companies’ implementation of GLOCAL to enter the Chinese market : - A case study of Finnish firms’ utilization of networks in the internationalization process
(2021)As a result of globalization and the rapidly changing market environment firms must be able to adapt to the changes it brings with it. Hence, there is a crucial need for an updated internationalization strategy. The ... -
Hur välja rätt influencer? : En undersökning om hur företag söker och väljer influencers på den finländska marknaden
(2021)Sociala medier har förändrat både konsumentbeteendet och företagens sätt att marknadsföra. Allt fler företag har rört sig från traditionella marknadsföringskanaler till marknadsföring på sociala medier, i hopp om att på ...