Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Åbo Akademi
Viitteet 1-4 / 4
-
Erlebniskommunikation in der Kaffebranche : „If love had a flavour it would be coffee”
(2022)Der Zweck dieser Masterarbeit ist zu untersuchen, wie Erlebniskommunikation in der Vermarktung von Kaffee verwendet wird. In einer Welt, wo der Informationsaustausch durch Bildschirme geschieht, und die Produktalternativen ... -
”Inte en nollställning, men en kort laddningssession” : Kaffepauser på arbetsplatsen
(Åbo Akademi, 2019)Detta är en undersökning om kaffepauser på finländska arbetsplatser. Syftet med studien är att undersöka hur man berättar om kaffepauserna på arbetsplatsen och deras betydelse ur ett rumsligt perspektiv med utgångspunkt i ... -
Priset på kaffe i Finland : Igår, idag och imorgon
(2023)Kaffe är bland de mest konsumerade drycken i Finland och i världen. Kaffe sägs ha haft en stor inverkan på bland annat den muslimska guldåldern och upplysningstiden. Kaffe slog igenom i Europa kring slutet av 1600-talet ...