Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Åbo Akademi
Viitteet 1-6 / 6
-
Analyzing the effectiveness of B2B websites : An evaluation of content and design quality factors
(2023)In an era of digitalization, an effective online presence is no longer a luxury but a necessity for highly competitive businesses. Therefore, this research aims to explore the multifaceted dynamics of website effectiveness ...Kokoteksti on luettavissa vain Kirjatornissa ja Academill-kirjastossa. -
Commercializing a company's product to international markets through social media channels : A case study of a product family called Kraft Armor
(2023)In today's digitally oriented society, B2B marketing in social media has become essential for companies to connect with other businesses, establish a strong online presence, and promote their products in a way that aligns ... -
Consumerization of B2B Sales : Harnessing B2C Interaction Design Strategies for a Consulting Company
(2023)The increasing global connectivity and the growing amount of consumer technology at workplaces has resulted in companies having to rethink parts of their IT strategies. Consumer innovations penetrating the workplace is ... -
Försäljningsprocessen och dess aktörer : En undersökning i B2B-försäljning och försäljningsledning på företag X
(Åbo Akademi, 2019)Denna studie behandlar försäljning och försäljningsprocesser. Avhandlingen är utförd i ett anonymt företag, som beskrivs i arbetet, men så att det inte framgår vilket företag det är fråga om. Försäljning är en mycket viktig ... -
Intégration du client professionnel ou particulier dans le discours d’entreprise : Étude de cas d’un site internet dans la distribution de matériaux
(Åbo Akademi, 2019)Avhandlingen undersöker hur affärs- och privatkunder integreras i digital företagsdiskurs. Syftet är att via diskursanalys utreda på vilket sätt kunden omnämns och tilltalas samt diskutera sambandet mellan diskurs och ...