Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa "pelit"

    • Pelin kehitys win32-alustalla käyttäen Open Source -työkaluja 

      Hirvilahti, Juhana (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 14.02.2008)
      Peliteollisuus on nykyään erittäin suuri ohjelmistokehityksen ala, joten on ajankohtaista tutustua ilmaisten työkalujen ja kirjastojen tarjoamiin mahdollisuuksiin. Visuaalisen viihteen tuottamiseen tarvitaan yleensä ...
    • Verkkopelin synkronointi 

      Savolainen, Juuso (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 08.05.2008)
      Monen pelaajan nettipeleissä on ongelmana yhteyksien hitaudesta johtuva viive. Tästä on haittaa erityisesti reaaliaikaisissa peleissä, koska pelaajan liikkeet eivät päivity tarpeeksi nopeasti toisille pelaajille: kun pelaaja ...