Elinkeinoelämän asiakastutkimus 2023
Hyry, Jaakko (2024-02-01)
Hyry, Jaakko
Väylävirasto
01.02.2024
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-405-152-1
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-405-152-1
Tiivistelmä
Väylävirasto seuraa asiakkaidensa tarpeita ja tyytyväisyyttä muun muassa säännöllisten asiakastutkimusten avulla. Tutkimusten tuloksia käytetään toiminnan onnistumisen seurantaan sekä apuna toiminnan suunnittelussa ja ohjauksessa.
Elinkeinoelämän asiakastutkimus on osa säännöllisten asiakastutkimusten kokonaisuutta. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kerätä joka toinen vuosi tietoa elinkeinoelämän tyytyväisyydestä väyläverkon palvelutasoon ja tunnistaa elinkeinoelämän tarpeita liikenneverkkojen ja liikennejärjestelmän eri osien suhteen. Tutkimus on soveltuvin osin seuranta vuosina 2013, 2015, 2017, 2019 ja 2021 toteutettuihin tutkimuksiin.
Elinkeinoelämän asiakastutkimuksen tilaajana toimi Väyläviraston asiakkuusyksikön asiantuntija Päivi Kokkonen. Tutkimuksen toteutuksesta ovat vastanneet tutkimusyritys Verianin(aikaisemmin KantarPublic) tutkimusjohtaja Jaakko Hyry ja tutkimuspäällikkö Mikko Paronen.
Elinkeinoelämän asiakastutkimus on osa säännöllisten asiakastutkimusten kokonaisuutta. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kerätä joka toinen vuosi tietoa elinkeinoelämän tyytyväisyydestä väyläverkon palvelutasoon ja tunnistaa elinkeinoelämän tarpeita liikenneverkkojen ja liikennejärjestelmän eri osien suhteen. Tutkimus on soveltuvin osin seuranta vuosina 2013, 2015, 2017, 2019 ja 2021 toteutettuihin tutkimuksiin.
Elinkeinoelämän asiakastutkimuksen tilaajana toimi Väyläviraston asiakkuusyksikön asiantuntija Päivi Kokkonen. Tutkimuksen toteutuksesta ovat vastanneet tutkimusyritys Verianin(aikaisemmin KantarPublic) tutkimusjohtaja Jaakko Hyry ja tutkimuspäällikkö Mikko Paronen.
Kokoelmat
- Väyläviraston julkaisut [526]