Brand Identity vs. Brand Image : A Case Study of Brand Integration in an Online Dictionary
Falck, Sara (2018)
Falck, Sara
Åbo Akademi
2018
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2018110947784
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2018110947784
Kokoelmat
- 512 Liiketaloustiede [504]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.
-
Der Marken- und Produktname in der Craftbier-Branche: Eine Vergleichsanalyse deutscher und US-amerikanischer Craftbier-Namen vor dem Hintergrund nationaler Marktgegebenheiten und branchentypischer Branding-Strategien
Baiter, Sebastian (Åbo Akademi, 2020)Craftbiere haben sich als Gegenentwurf zu konventionellen Massenbieren mit einem zweistelligen Marktanteil in den vergangenen 30 Jahren am US-Biermarkt fest etabliert. Inspiriert von der US-Craft-Bewegung werden seit Anfang ... -
Employer Branding : The Influence of the Corporate Brand Reputation on attractiveness of Potential Employers
Sundkvist, Mirjam (Åbo Akademi, 2019) -
Varumärkesarbete som kalejdoskop : Om varumärkesbygge efter en kommunsammanslagning
Flythström, Sofia (2024)Undersökningens syfte är att utforska varumärkesarbetet i Raseborgs stad och undersöka hur de anställda upplever varumärkesarbetet och utmaningarna med varumärkesbygge efter en kommunsammanslagning. Detta är även den ...