Haku
Viitteet 1-10 / 11
Tavallisia tarinoita : rivikansalaiset television uutisjutuissa
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2007-05-09)
Tässä opinnäytetyössä käsittelen tavallisia ihmisiä televisiouutisten jutuissa käyttäen esimerkkeinä uutisjuttuja Nelosen ja MTV3:n kotimaan uutisista. Tavoitteeni on tutkia tavallisen ihmisen rooleja ja tehtäviä television ...
Katepillarista kauppakassiin : product placement suomalaisessa tv-ohjelmatuotannossa
(Helsinki Polytechnic StadiaHelsingin ammattikorkeakoulu Stadia, 2006-05-29)
Product placement has become more and more common in Finnish television programmes lately. Product placement, as with the whole of the television industry, is strictly regulated and monitored by law. Surreptitious advertising, ...
Pääsylippu kotikatsomoon : kuka voittaa, kun urheilusta tulee maksullista televisioviihdettä?
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2007-05-09)
Televisiolla on medioista merkittävin rooli urheilun välittäjänä. Sen myötä urheilusta on tullut universaalia viihdettä, josta kuluttaja voi nauttia kotisohvaltaan ympäri vuorokauden. Samaan aikaan kun urheilussa tulokset ...
Kristillisen TV-ohjelman ennakkosuunnitteluvaiheen erityispiirteitä
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2006-05-12)
Opinnäytetyöni on kirjallinen tutkielma ja käsittelen siinä uuden kristillisiin arvoihin pohjaavan tv-ohjelmasarjan ennakkosuunnitteluvaihetta kristilliselle televisiokanavalle. Varsinainen tavoitteeni oli selvittää ...
Totuuden tuntomerkit : tosi-TV:tä ja "totuus"-elokuvaa
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2007-05-11)
Opinnäytetyön kirjallinen osa pohtii dokumentaarisen elokuvan ja tosi-TV:n eroja ja yhtäläisyyksiä. Kysymys on rajattu koskemaan näiden kahden lajityypin keinoja autenttisen vaikutelman luomiseksi muodon ja teknisen ...
Mielikuvien luominen traileroinnilla : tutkimuskohteena Big Brother Suomi
(Helsingin ammattikorkeakoulu Stadia, 2006-11-27)
The thesis studies the launch campaign of Big Brother Finland, especially from the viewpoint of on-air promotion. Interest to the subject arose when participating in the campaign as an on-air promotion planner together ...
Rohkeutta henkilöiden käsittelyyn : katsojatutkimus 45 minuuttia -ajankohtaisohjelman henkilökuvajutuista
(Helsingin ammattikorkeakoulu Stadia, 2006-11-27)
The present thesis deals with the reception of the celebrity profiles of the MTV3 news current affairs program "45 minuuttia". The target group of the research consists of young adults between the ages from 25 to 34 living ...
Osaamisen jatkuva muutos : mediatoimittajan työn ja uutistuotannon kehitysnäkymiä YLE Uutisissa
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2008-03-29)
Opinnäytetyössä tutkitaan YLE Uutisissa työskentelevien mediatoimittajien työnkuvaa ja sen kehitystä. Lisäksi työssä kartoitetaan mediatoimittajan työn ja ammattinimikkeen historiaa sekä lähtökohtia. Muita tärkeitä teemoja ...
Visuaalisia eroja Yleisradion inserttituotannoissa
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2008-03-28)
Opinnäytetyössäni pohdin Yleisradion eri tuotantoympäristöissä tehtyjen inserttien visuaalisia eroja tekijän näkökulmasta. Työn taustaksi kartoitan Yleisradion kolme toimiympäristöä, joiden tuotantotapa eroaa selvästi ...
Minisarja : pohdintaa elokuvan ja minisarjan rakenne-eroista
(Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2007-11-30)
Opinnäytetyö on monimuototyö, jonka teososa on synopsis minisarjaan Perhonen ja käsikirjoituksen ensimmäinen versio ensimmäisestä jaksosta. Tutkimus käsittelee televisiosarjan erityispiirteitä, mikä tekee minisarjasta ...