Uusimmat viitteet

  • HairPro Oy:n koulutusten myyntilähtöinen kehittäminen 

    Järvisalo, Eveliina (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 05.05.2008)
    Opinnäytetyössä tarkasteltiin, miten hiusalan maahantuontiyrityksen HairPro Oy:n koulutuksia tulisi kehittää, jotta ne lisäisivät paremmin yrityksen myyntiä. Maahantuontiyrityksen koulutukset on suunnattu heidän asiakkailleen, ...
  • Luonnonkosmetiikan kriteerejä 

    Nykänen, Maria (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 05.05.2008)
    Luonnonkosmetiikkaa ei ole määritelty kosmetiikkalaissa, eikä sille ole olemassa vielä virallisia kriteerejä. Kosmetiikan markkinoinnissa käytetään tilannetta hyväksi ja mainostetaan myös sellaisia tuotteita luonnonkosmetiikkana, ...
  • Mentorointi : case Sokos Hyvä Olo -kampaamot 

    Pitkänen, Elina (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 28.11.2007)
    Tässä opinnäytetyössä tutkittiin onko mentorointia Sokos Hyvä Olo -kampaamoissa. Kuinka mentorointi näkyy tai ilmenee? Onko mentoroinnista hyötyä Sokos Hyvä Olo -kampaamon työntekijöiden omasta mielestä? Tutkimus tehtiin ...
  • Suomalainen kansanperinne ja luonnonkasvit osana LUMENE Groupin tuotekehitystä 

    Hilvonen, Suvi; Vilenius, Julia (Helsingin ammattikorkeakoulu StadiaHelsinki Polytechnic Stadia, 2006-12-1)
    Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa suomalaisia luonnonkasveja kosmetiikan raaka-aineeksi perinnetietoa hyödyntäen. Tavoitteena oli löytää käyttökelpoisia kasveja kotimaisen kosmetiikkavalmistajan Lumene Groupin ...