• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomeksi
  • På svenska
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   Doria etusivu
  • Lappeenrannan teknillinen yliopisto
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkinnon opinnäytteet
  • Näytä viite
  •   Doria etusivu
  • Lappeenrannan teknillinen yliopisto
  • LUTPub
  • Kandidaatin tutkinnon opinnäytteet
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Managing Brand Equity over Time

Heimala, Teemu (2008)

 
 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 
Tiedostoon pääsyä rajoitettu
Avaa tiedosto
nbnfi-fe200806111537.pdf (906.6Kt)
Lataukset: 


Heimala, Teemu
2008
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi-fe200806111537
Tiivistelmä
The main concept of this paper is managing brand equity over time. In the theoretical section, a necessary basis for managing brand equity is first built by reviewing the most important themes related to branding. After this the concept of brand equity is discussed thoroughly, and a framework is built for managing brand equity over time. The empirical section illustrates how the case company, Masku, has built its brand equity over the history of the company. What can be derived from this research is that the process of managing brand equity over time can be an implicit process, and means of reinforcing the brand are often used without specific emphasis to generate business.
 
Tämän opinnäytetyön pääteemana on brändipääoman hallinta ajassa. Työssä luodaan ensin pohja yleisen bränditeorian kautta brändipääoman hallinnalle. Tämän jälkeen brändipääomaa käsitellään laajalti ja luodaan viitekehys brändipääoman hallinnalle ajassa. Empiirisessä osiossa näytetään, kuinka case-yritys Masku on rakentanut brändipääomaansa ajan mittaan. Tutkimuksen pohjalta voidaan sanoa, että brändipääoman johtaminen voi olla hyvinkin implisiittinen prosessi, ja että brändipääomaa vahvistavia keinoja käytetään yrityksissä, vaikka brändin luominen ei olisikaan painopistealue.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkinnon opinnäytteet [2799]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Tiedostoon pääsyä rajoitettu

    Brandin vahvistaminen matkailualalla 

    Rantalainen, Seppo Olavi (2003)
    Tutkimuksen tavoitteena on selvittää brandin vahvistamista palvelualalla. Palvelubrandit eivät periaatteellisesti eroa varsinaisten tuotebrandien luomisesta ja vahvistamisesta. Käytännössä kuitenkin palvelubrandien ...
  • Tiedostoon pääsyä rajoitettu

    Sisäinen brändijohtaminen ja yrityksen sisäinen brändi-imago organisaation eri hierarkiatasoilla 

    Vatanen, Petri (2014)
    Tässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan, miten yrityksen sisäinen brändikuva muuttuu organisaation eri tasoilla. Lisäksi tutkielmassa perehdytään keinoihin, joilla yrityksen sisäistä brändiä voidaan johtaa, eli sisäisen ...
  • Tiedostoon pääsyä rajoitettu

    Sisäinen brändin rakentaminen ja sen toteutuminen organisaation eri tasoilla 

    Seppänen, Niko (2016)
    Tässä tutkimuksessa tutkitaan sisäisen brändin rakentamista ja sen erilaisia osa- alueita, jotka ovat keskeisiä sisäisen brändin rakentamisessa. Teoriaosuudessa lähdetään liikkeelle brändi-identiteetin ja brändi-imagon ...
Kansalliskirjasto
Kirjastoverkkopalvelut
PL 26 (Kaikukatu 4) 00014 Helsingin yliopisto
doria-oa@helsinki.fi | Yhteydenotto
 

 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatAsiasanatUusimmatSivukartta

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy
Kansalliskirjasto
Kirjastoverkkopalvelut
PL 26 (Kaikukatu 4) 00014 Helsingin yliopisto
doria-oa@helsinki.fi | Yhteydenotto