Viimeksi syötetyt
Viitteet 1-20 / 488
-
Luettelo rautatieliikennepaikoista 1.1.2024
(Väylävirasto, 15.04.2024) -
Väyläverkon sosiaaliset vaikutukset : Esiselvitys
(Väylävirasto, 11.04.2024) -
Vesiväylien turvalaitteiden kaukovalvonnan kehittäminen
(Väylävirasto, 05.04.2024) -
Kuulamyllyarvon ja asfalttirouheen vaikutus asfalttipäällysteiden urautumisnopeuteen
(Väylävirasto, 04.04.2024) -
Tiestön korjausvelkaan liittyvät lähtötiedot eri päätöksentekotilanteissa
(Väylävirasto, 28.03.2024) -
Iisalmen uusi raakapuun kuormauspaikka
(Väylävirasto, 27.03.2024) -
Lielahti-Lakiala ratayhteyden YVA
(Väylävirasto, 22.03.2024) -
Ilmastonmuutoksen skenaariot väylänpidossa
(Väylävirasto, 22.03.2024)Suomessa vuotuinen keskilämpötila on viimeisten noin 150 vuoden aikana noussut reilut kaksi astetta, ja erityisen nopeaa lämpeneminen on ollut 1980-luvun jälkeen. Lämpenemisen odotetaan jatkuvan edelleen lähivuosikymmeninä ... -
Investeringsprogrammet för statens trafikledsnät 2025–2032
(Väylävirasto, 20.03.2024) -
Valtion väyläverkon investointiohjelma vuosille 2025–2032
(Väylävirasto, 20.03.2024) -
Radan investointihankkeiden kiertotalous
(Väylävirasto, 29.02.2024) -
Väyläviraston tilinpäätös 2023
(Väylävirasto, 28.02.2024) -
Ympäristöselosteiden todentamisen tarkastelu
(Väylävirasto, 21.02.2024) -
Kävely ja pyöräliikenne liikenneinvestointien hankearvioinnissa
(Väylävirasto, 16.02.2024) -
Valtion tieverkon kokonaiskuva
(Väylävirasto, 15.02.2024)Suomessa on kattava tieverkko, joka palvelee laajasti elinkeinoelämän ja kansalaisten tarpeita. Tiestön päivittäinen käytettävyys mahdollistaa yritysten kuljetukset ja ihmisten liikkumismahdollisuudet eri puolilla maata. ... -
Internet of Things and Marine Aids to Navigation
(Väylävirasto, 14.02.2024) -
Ilmastonmuutokseen sopeutuminen Väyläviraston ohjeissa
(Väylävirasto, 13.02.2024) -
Tiehöylä ja lana sorateiden hoidossa : Tutkimusvuodet 2021–23
(Väylävirasto, 12.02.2024) -
Rantaradan hankearviointi Kauklahti–Karjaa-rataosalla
(Väylävirasto, 08.02.2024)Kauklahti–Karjaa rataosuus muodostaa noin kolmanneksen Helsingin ja Turun välillä kulkevasta rantaradasta, jonka kokonaispituus on noin 196 kilometriä. Pasila–Karjaa-rataosa avattiin yleiselle liikenteelle jo vuonna 1903 ... -
Rantaradan ja Karjaa–Hanko-radan tarveselvitys
(Väylävirasto, 08.02.2024)Rantarata ulottuu Helsingistä Turkuun ja sen liikenne koostuu kaukoliikenteestä, Helsinki–Siuntio-välillä myös lähijunaliikenteestä sekä vähäisissä määrin myös Sa-lon ja Turun välillä tavaraliikenteestä. Karjaa–Hanko-rataosuuden, ...